Рођена је 6.6.1970. године у Српском Итебеју.
Основно образовање завршила је у нашој школи, као један од најбољих ученика, средњу школу у гимназији у Зрењанину, као прималац Вукове дипломе, и гимназији Светозар Марковић у Новом Саду, Педагошку академију у Новом Саду и Педагошки факултет у Сомбору. По занимању је професор разредне наставе и пре именовања за директора школе радила је на радном месту наставника разредне наставе. У школи ради од 25.01.1993. године, најпре на одређено време, а наредне школске године без прекида засновала је радни однос на неодређено време, тако да је укупан радни стаж у нашој школи на дан 25.1.2022. године, 29 година. Именовањем у првом мандату послове директора школе почела је да обавља дана 21.06.2014. године.
Као наставник разредне наставе истакла се у квалитетном педагошком раду са великим бројем ycпexa ученика на такмичењима и истакла у свим ваннаставним активностима. Живи у Српском Итебеју, у брачној заједници и има двоје деце. Син је као студент у програму Ради и путуј одлазио два пута у Америку. Свидео му се живот и перспективне могућности радног окружења, те је отворио фирму и наставио да живи и ради у Америци. Ћepкa је студент Пољопривредног факултета у Новом Саду, на смеру пејзажне архитектуре.
Ученике и наставнике подстиче на стално учење и усавршавање, на постављање нових циљева и стремљење ка њиховом остварењу, ради даљег напредовања. У школски колектив уноси животни оптимизам, да се позитивним ставовима проблеми решавају брже и лакше, да се упорним радом постижу постављени циљеви, а жеље остварују без чаробног штапића.
Личним примером одговорности према према себи и другима, показује праведност, истиче битност истине и љубави, успева да ученике мотивише за учење, које ће им омогућити да упишу жељене профиле у даљем образовању, а кад заврше школовање раде оно што воле и обезбеде себи квалитетан начин живота.
У току свог рада прати промене које се дешавају у друштву и утичу на образовање и васпитање, усклађује свој рад са иновацијама, усавршава компетенције, анализира свој рад , процењује га, мења начин рада и унапређује га.
С обзиром да живи у селу, добро познаје ученике и њихове родитеље, што ствара повољну комуникацију и сарадњу неопходну за мотивацију ученика за учење и остваривање бољих резултата у току школовања.
Најважније јој је да сви ученици постигну лични максимум у складу са својим способностима и да постављају нове циљеве у учењу и раду, као би се припремили за живот после школе у којем их очекују промене и стално усавршавање и напредовање.
Директор
- Почетна
- Директор